2013年4月29日星期一

现在...有多少便宜朋友是真心的....♥

once you need me , you found me even in the midnight

once you need me , you found me even i'm buzy

once you need me , i will throw out my buzy and listen to your sad story


 BUT...


once i need you , you just can use your idiot reason to ignore me

once i need you , you can just said that u have to gethered with
your family

once i need you , you just tell me to find other person that is free and can listen to me



这还算是朋友吗?

我觉得,我不是






我把你当作是我的好朋友, 那你呢




难道你不知道,你是怎么伤害身边的朋友
对你有好处的人,你就把他当成你的朋友
其它的呢?
 

 你以为所有人是你的卫生纸吗?

要用的时候,就一直找来谈心时
不需要的时候,就踢去一边,连理都不想理



我希望你能明白,不要这样对待身边的人

包括


你不认识的人。...


因为他们会难受


没有评论:

发表评论